پمپ باد فندکی ماشین

معرفی پمپ باد فندکی ماشین

پمپ باد فندکی ماشین

معرفی پمپ باد فندکی ماشین

بایگانی

توضیحات مربوط به عفونت دندان

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۶ ق.ظ

توضیحات مربوط به عفونت دندان

عفونت دندان با تورم روی لثه (آبسه) و در موارد شدید، تورم روی صورت. همچنین ممکن است باعث تب و احساس آرامش شود. هنگامی که عفونت منطقه را به هیچ وجه گرم نمی کند. کمپرسور داغ می تواند عفونت را گسترش دهد. برای ایجاد، فشرده سرد، اگر چه بی ضرر، کمک نمی کند. هنگامیکه محل عفونت و تورم محدود است و به اندازه یک لکه کوچک در لثه، قبل از رفتن به دندانپزشک قبل از اینکه مجددا گسترش یابد، باید در اسرع وقت درمان شود.
عفونت دندان

یکی از مهمترین مسائل در درمان عفونت های دندانی، علت آن است. در اکست، دندان پوسیده دندانی که مدت زیادی درمان نشده است می تواند علت عفونت باشد. در بعضی موارد، دندان های عقل پنهان در آدامس یا گاهی اوقات دندان های شکسته می تواند به علت ضربه شدید عفونت ایجاد کند. با توجه به رشد روزافزون دندانپزشکی، درمان کامل و جامع برای عفونت دندان وجود دارد. همچنین درمان های خانگی می توانند در درمان عفونت های دندانی کمک زیادی کنند. برخی از داروهای خانگی مانند قرار دادن گل میخ، سیر و روغن در دهان می توانند در درمان عفونت های دندانی موثر باشند و التهاب و عفونت دندان را کاهش دهند. عفونت دندان معمولا توسط عفونت های باکتریایی ایجاد می شود. لازم به ذکر است که هر منطقه دهانی می تواند حساس به عفونت، علائم عفونت دندان، نشانه هایی از قبیل دندان درد، تب، تورم صورت و گردن، نفس بد و غیره باشد. . عفونت های دندانی عمدتا بر روی نوک ریشه دندان تمرکز می کنند، اما در برخی موارد به بافت های اطراف گسترش می یابند. غلظت یا گسترش عفونت تا حد زیادی وابسته به قدرت فرد و قدرت باکتری است. در مواردی که مقاومت بدن کم است، به عنوان مثال، افراد مبتلا به دیابت (کنترل نشده)، عفونت به سرعت گسترش می یابد و در اطراف بافت گسترش می یابد. عفونت های دندانی می تواند باعث درد دردناک شود، در صورت عدم درمان، می تواند به سایر نقاط بدن گسترش یابد و دیگر مناطق را آلوده کند. این عفونت ها می تواند عفونت های جدی را در فک، قلب، ریه ها و حتی مغز ایجاد کند. بنابراین، با توجه به میزان و نوع عفونت، عفونت دندان بدون دندان توسط دندانپزشک درمان می شود و می تواند با درمان مناسب آنتی بیوتیک درمان شود.
درمان عفونت دندان

هدف اصلی درمان حذف منبع عفونت است. استخراج دندان یکی از ساده ترین راه ها برای از بین بردن عفونت دندان است، اما همیشه کشیدن دندان ها آخرین انتخاب است. در صورت آبسه، تخمیر آبسه و فشار دادن ضروری است. گاهی اوقات برای خالی کردن آبسه نیاز به پوسیدگی دندان است. افزایش قدرت دفاعی بیمار بخش بعدی درمان است که معمولا با استفاده از آنتی بیوتیک ها، آرام سازی، داروهای خوراکی و دهانشویه، مقاومت فرد را افزایش می دهد. برای درمان عفونت های دندانی، باید به دندانپزشک مراجعه کنید، تشخیص عفونت دندان بسیار ساده است، اما برای تشخیص دقیق محل عفونت نیاز به آزمایش برای تابش است. قبل از رفتن به دندانپزشک، دهان خود را با آب گرم و محلول نمک شستشو دهید. خوردن یا نوشیدن چیزی که خیلی گرم یا خیلی سرد است. نخ دندان را در اطراف دندانهای آسیب دیده قرار ندهید. شما می توانید از مسواک نرم برای خوردن در طرف دیگر دهان خود را که سالم است. سیر دارای عناصر ضد التهابی و آنتی بیوتیک است. گدازه دارای خواص ضد قارچی، آنتی بیوتیک، ضد التهابی و ضد درد است. این ادویه حاوی آنتی اکسیدان ها و سایر مواد غذایی مانند منگنز، امگا 3 و فیبر است. به این ترتیب، چشمانداز، تسکین درد، تورم را کاهش می دهد و پوسیدگی دندان را از بین می برد.
آنتی بیوتیک ها برای عفونت دندان

داروهای آنتی بیوتیک برای محدود کردن عفونت و کاهش درد و عوارض آن مفید هستند و هرگز فساد دندان را متوقف نخواهند کرد. عفونت ادامه خواهد یافت تا زمانی که علت عفونت در دندان حل نشده است.

  • احد کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی