شعر در مورد دانشگاه

شعر در مورد دانشگاه,شعر در مورد دانشگاه آزاد,شعر در مورد استاد دانشگاه,شعر طنز در مورد دانشگاه,شعر در مورد خاطرات دانشگاه,شعر در مورد فارغ التحصیلی دانشگاه,شعر در مورد فراغت از دانشگاه,شعر خنده دار در مورد دانشگاه,شعر درباره دانشگاه,شعر طنز در مورد استاد دانشگاه,شعر طنز در مورد دانشگاه ازاد,شعر درباره دانشگاه آزاد,شعر درباره استاد دانشگاه,شعر زیبا در مورد استاد دانشگاه,شعر طنز در مورد استاد و دانشگاه,شعر طنز در مورد استاد و دانشگاه بودن یا نبودن,شعر طنز در مورد دانشگاه پیام نور,شعر طنز درباره دانشگاه,اشعار طنز در مورد دانشگاه,شعر درباره خاطرات دانشگاه,شعر درباره فراغت از دانشگاه,شعر طنز درباره ی دانشگاه,شعری درباره دانشگاه,شعر در وصف دانشگاه,شعر در وصف فراغت از دانشگاه,شعر در وصف استاد دانشگاه,شعری در وصف استاد دانشگاه,شعر دانشگاه,شعر دانشگاه برزخ,شعر دانشگاهی,شعر دانشگاه رستاک,شعر دانشگاه آزاد,شعر دانشگاه صنعتی اصفهان,شعر دانشگاه برزخ اپارات,شعر دانشگاه فردوسی,شعر دانشگاه پیام نور,شعر دانشگاه شاهد,دانلود شعر دانشگاه برزخ,شعر طنز دانشگاه برزخ,متن شعر دانشگاه برزخ,ویدیو شعر دانشگاه برزخ,دانلود شعر طنز دانشگاه برزخ,شعر حفظی پیش دانشگاهی,شعر مادر پیش دانشگاهی,شعر های طنز دانشگاهی,شعر طنز دانشگاهی,شعر هم دانشگاهی,شعر رضوی دانشگاهیان,شعر های دانشگاهی,شعر عشق دانشگاهی,شعر برای عشق دانشگاهی,متن شعر دانشگاه رستاک,متن شعر دانشگاه از رستاک,دانشگاه آزاد شهر قدس,دانشگاه آزاد شعر ری,شعر طنز دانشگاه آزاد,شعر درباره دانشگاه آزاد,جشنواره شعر دانشگاه آزاد کاشان,شعر در مورد دانشگاه آزاد,جشنواره شعر رضوی دانشگاه آزاد مشهد,شب شعر دانشگاه صنعتی اصفهان,شب شعر دانشگاه فردوسی,شب شعر دانشگاه فردوسی مشهد,انجمن شعر دانشگاه فردوسی مشهد,شعر انگلیسی دانشگاه پیام نور,شعر طنز دانشگاه پیام نور,کانون شعر دانشگاه پیام نور دزفول,شعر طنز در مورد دانشگاه پیام نور,معنی شعر فارسی عمومی دانشگاه پیام نور,دانلود کتاب شعر انگلیسی دانشگاه پیام نور,معنی شعر های کتاب فارسی دانشگاه پیام نور,کانون شعروادب دانشگاه شاهد,شعر خوانی دانشگاه شاهد,کنگره شعر فاطمی دانشگاه شاهد

شعر در مورد دانشگاه

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد دانشگاه برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

در آزمون سخت عشقت کم نیاوردم

مشروطی حتی ترم آخر هم نیاوردم

در پاسخ پرسیدن از راز بقای عشق

برهان ترد غیرمستحکم نیاوردم

اشعار صائب تبریزی , شعر صائب تبریزی , شعر صائب تبریزی بهشت , شعر صائب تبریزی در مورد بهشت

شعر در مورد دانشگاه

پشت سرم حرف زیادی بود پیش از این

ازحرف بدخواهان به ابرو خم نیاوردم

داروی درد مزمن مردم شدم اما

تنها برای درد خود مرهم نیاوردم

شعر طبیب , شعر در مورد طبیب , شعر در وصف طبیب , شعر درباره طبیب

شعر در مورد دانشگاه آزاد

ابلیس خود را خفه کردم با خیال تو

نامی ز حوّا گندم و آدم نیاوردم

شعری برایت بافتم با تار و پود عشق

اما برایت برگه ی شعرم نیاوردم

شعر عید قربان , شعر در مورد عید قربان , شعر در وصف عید قربان , شعر درباره عید قربان

شعر در مورد استاد دانشگاه

گم کرده بودم دست و پایم را به طوری که

از خاطرم رفت و گل مریم نیاوردم

شعر کلاه , شعر در مورد کلاه , شعر در وصف کلاه , شعر درباره کلاه

شعر طنز در مورد دانشگاه

بشنو از من چون حکایت می کنم

درد دانشجو روایت می کنم

در هوایی سرد شعری گفته ام

بشنوید از درد شعری گفته ام

شعر لیله الرغائب , شعر در مورد لیله الرغائب , شعر در وصف لیله الرغائب , شعر درباره لیله الرغائب

شعر در مورد خاطرات دانشگاه

“سینه خواهم شرحه شرحه از فراق”

تا بگویم فرق خر را با الاغ

“هرکسی از ظن خود شد یار من”

کرد کاه و یونجه اش را بار من

شعر ذهن , شعر در مورد ذهن , شعر در وصف ذهن , شعر درباره ذهن

شعر در مورد فارغ التحصیلی دانشگاه

“سر من از ناله من دور نیست”

گرچه اصلا سور و ساتم جور نیست

شعر من معجونی از زخم دل است

تحفه ای آورده ام ناقابل است

شعر ضحاک , شعر در مورد ضحاک , شعر در وصف ضحاک , شعر درباره ضحاک

شعر در مورد فراغت از دانشگاه

زخم را با طنز قاطی می کنم

ادعای گنده لاتی می کنم

شعر من درد من و زخم شماست

کار آن وا کردن اخم شماست

شعر ژن , شعر در مورد ژن , شعر در وصف ژن , شعر درباره ژن

شعر خنده دار در مورد دانشگاه

من جوانی خنگ و پیزوری شدم

یک دو سالی پشت کنکوری شدم

بر جوانی خودم آذر زدم

خر زدم، هی خر زدم، هی خر زدم

شعر ضمیر ناخودآگاه , شعر در مورد ضمیر ناخودآگاه , شعر در وصف ضمیر ناخودآگاه , شعر درباره ضمیر ناخودآگاه

شعر درباره دانشگاه

چون نتایج آمد اشکم شد روان

فحش دادم بر زمین و بر زمان

دیدم از بخت بد و عقل فلج

گشته ام دانشجوی شهر کرج

شعر ژاله , شعر در مورد ژاله , شعر در وصف ژاله , شعر درباره ژاله

شعر طنز در مورد استاد دانشگاه

لیک دیدم من که شکر حق سزاست

حکما این هم قسمت و تقدیر ماست

می روم آن جا و با لطف خدا

می خورم هیچی کلاس و درس را

شعر عاشورا , شعر در مورد عاشورا , شعر در وصف عاشورا , شعر درباره عاشورا

شعر طنز در مورد دانشگاه ازاد

حیف آمد طعنه از هر سمت و سو

گاومان زایید آن هم شش قلو

هر کسی در وسع خود در آن زمان

فحش و لیچاری نمودی بارمان

شعر ظاهر و باطن , شعر در مورد ظاهر و باطن , شعر در وصف ظاهر و باطن , شعر درباره ظاهر و باطن

شعر درباره دانشگاه آزاد

مادرم می گفت آخر حیف نان

شد کشاورزی هم آخر رشته؟ هان

حرفها را پشت گوش انداختم

ساک خود را روی دوش انداختم

شعر ذوالجناح , شعر در مورد ذوالجناح , شعر در وصف ذوالجناح , شعر درباره ذوالجناح

شعر درباره استاد دانشگاه

زود من رفتم به سوی ترمینال

دل پر از اندیشه، کله پر سوال

خوابگاهی بهتر از باغ بهشت

گفتم از شادی خوشا بر سرنوشت

شعر ذوالفقار , شعر در مورد ذوالفقار , شعر در وصف ذوالفقار , شعر درباره ذوالفقار

شعر زیبا در مورد استاد دانشگاه

گفتم این جا عشق و حالم کامل است

زود فهمیدم خیالی باطل است

هست دانشگاه تهران بی قیاس

دارد از بهر خودش کلی کلاس

شعر ضربان قلب , شعر در مورد ضربان قلب , شعر در وصف ضربان قلب , شعر درباره ضربان قلب

شعر طنز در مورد استاد و دانشگاه

درس می خوانم مهندس می شوم

در همین واحد مدرس می شوم

می نمایم در همین جا ازدواج

گیرم از دانشجویان خود خراج

شعر ظهر عاشورا , شعر در مورد ظهر عاشورا , شعر در وصف ظهر عاشورا , شعر درباره ظهر عاشورا

شعر طنز در مورد استاد و دانشگاه بودن یا نبودن

صبح با سرویس دولت می رسم

با کلاس و با ابهت می رسم

خانه های سازمانی آخ جان

پولهای آنچنانی، آخ جان

اقبال لاهوری , اشعار اقبال لاهوری فارسی , دیوان اشعار اقبال لاهوری , شعر اقبال لاهوری

شعر طنز در مورد دانشگاه پیام نور

مدتی بگذشت شیرم موش شد

ذوق و شوق اندر دلم خاموش شد

چون همه ساز جدایی می زنند

حرف رفتن جا به جایی می زدند

اشعار پروین اعتصامی , شعر پروین اعتصامی , شعر پروین اعتصامی , دیوان پروین اعتصامی , آثار پروین اعتصامی

شعر طنز درباره دانشگاه

دیدم این جا فکر عهد ماضی اند

بچه ها از رشته شان ناراضی اند

معتقد بودند کوشش کافی است

سرنوشت ما همه علافی است

عبید زاکانی , اشعار عبید زاکانی , شعر عبید زاکانی در مورد زن , شعر عبید زاکانی , شعر عبید زاکانی موش و گربه

اشعار طنز در مورد دانشگاه

کم کَمَک ما هم پشیمان می شدیم

آنچه آنان می شدند آن می شدیم

با نفیر خنده سر می شد کلاس

ساده می گویم، دو در می شد کلاس

اشعار رهی معیری , شعر رهی معیری , اشعار رهی معیری عاشقانه , شعر از رهی معیری عاشقانه , اشعار کوتاه عاشقانه رهی معیری

شعر درباره خاطرات دانشگاه

نیم ساعت رفته آید زمزمه

جمله خسته نباشید از همه

عده ای هم نعره هایی بس قوی

می کشند و خب به قول مولوی

“هر کسی کو دور ماند از اصل خویش

باز جوید روزگار وصل خویش”.

مولانا , شعر مولوی , اشعار مولانا , اشعار عاشقانه مولوی

شعر درباره فراغت از دانشگاه

در محل ما دو تا داداش بود

قوت غالب هم بر آنها آش بود 

آن یکی ساکت ولی باهوش بود

این یکی پر حرف و بازیگوش بود 

بیدل دهلوی , اشعار بیدل دهلوی , آثا بیدل دهلوی , شعر بیدل دهلوی , مناجات بیدل دهلوی

شعر طنز درباره ی دانشگاه

اولی رفت و پی بازار شد

دومی هم روزگارش زار شد 

دومی چون در پی تحصیل رفت

جون و قوت هم در او تحلیل رفت 

اشعار سلمان ساوجی , شعر سلمان ساوجی , دیوان اشعار سلمان ساوجی , شعر سلمان ساوجی درباره بهار

شعری درباره دانشگاه

روی هر تست جدیدی می پرید

هر کتاب تازه بود او می خرید 

چندسالی پشت کنکوری گذشت

سن شادابی و پر شوری گذشت 

شعر رودکی , شعر رودکی عاشقانه , رودکی شعر معروف , شعر چنگ رودکی , اشعار رودکی

شعر در وصف دانشگاه

تا که او فارغ از این کنکور شد

از سواد و علم و دانش دور شد 

چونکه دانشگاه او آزاد بود

واحد شهر قلی آباد بود 

شعر امیر خسرو دهلوی , اشعار امیر خسرو دهلوی , شعری از امیرخسرو دهلوی , دیوان اشعار امیرخسرو دهلوی

شعر در وصف فراغت از دانشگاه

او سر بابای خود را تاس کرد

تا که ترم اولش را پاس کرد 

بهر نمره در پی استاد رفت

پول بابایش همه بر باد رفت 

سنایی , شعر سنایی , اشعار سنایی , دیوان سنایی , آثار سنایی

شعر در وصف استاد دانشگاه

هر قسم، آیه که می شد خورده بود

تک تک فامیل‌هایش مرده بود 

پای برگه عمه اش را خاک کرد

نمره مشروطی اش را پاک کرد 

فخرالدین عراقی , شعر فخرالدین عراقی , اشعار فخرالدین عراقی , آثار فخرالدین عراقی , شور عشق فخرالدین عراقی

شعری در وصف استاد دانشگاه

بعد ترم پــنج بابا خسته شد

هر حسابی داشت دیگر بسته شد 

خسته شد از ترم و درس و شهریه

چونکه پولش بود بیش از مهریه 

ناصرخسرو , شعر ناصرخسرو , اشعار ناصرخسرو , سفرنامه ناصرخسرو

شعر دانشگاه

آخرش بابای او بیــچاره شد

جیب شلوارش ز ده جا پاره شد 

فقر خود را آن پدر ابراز کرد

با خدایش قصه هایش باز کرد 

وحشی بافقی ,شعر وحشی بافقی , اشعار وحشی بافقی , دیوان وحشی بافقی , آثار وحشی بافقی

شعر دانشگاه برزخ

از فراق پول و جیب زار گفت

از غم و رنج فلاکت بار گفت 

گفت: یا رب پول من بر باد رفت

کلهم سرمایه ی مازاد رفت 

محتشم کاشانی , شعر محتشم کاشانی , اشعار محتشم کاشانی , زندگینامه محتشم کاشانی

شعر دانشگاهی

کاش فرزندم خدا، معتاد بود

تا که دانشگاه او آزاد بود 

کاش جای این دو چشم پر گناه

یا به جای صورتی چون قرص ماه 

فروغی بسطامی , شعر فروغی بسطامی , اشعار فروغی بسطامی , دیوان فروغی بسطامی

شعر دانشگاه رستاک

یک دو جین کلیه می دادی به ما

یا که می کردی مرا از غم رها 

آخرش هی گفت و هی او گریه کرد

از خدا تنها طلب سرمایه کرد

سیمین بهبهانی ,شعر سیمین بهبهانی , اشعار سیمین بهبهانی , چرا رفتی سیمین بهبهانی , اشعار سیاسی سیمین بهبهانی

شعر دانشگاه آزاد

منم آن فارغ التحصیل بیکار

که دارم درد دلها با تو بسیار

چو گشتم فارغ و مدرک گرفتم

شدم از شور و شادی بنده بیمار

فایز دشتی , شعر فایز دشتی , اشعار فایز دشتی , اشعار زیبای فایز دشتی

شعر دانشگاه صنعتی اصفهان

شدم دردانه ی مامان و بابا

که گویی من زدم لایی به نِیمار

سپس آوازه ام در شهر پیچید

شدم مشهور توی کوچه بازار

ملک الشعرای بهار , شعر ملک الشعرای بهار , اشعار ملک الشعرای بهار , آثار ملک الشعرای بهار , دیوان ملک الشعرای بهار

شعر دانشگاه برزخ اپارات

مهندس می شنیدم نام خود را

به شهر و روستا از درب و دیوار

بزرگ و کوچک و پیر و زن و مرد

مهندس؛ آی مهندس؛ گشت تکرار

فروغ فرخزاد , شعر فروغ فرخزاد , اشعار فروغ فرخزاد , زندگینامه فروغ فرخزاد , گناه فروغ فرخزاد

شعر دانشگاه فردوسی

هدایا می ستانیدم از آنها

دو دانه سی دی و یک دانه گیتار

پس از یک جشن بی اندازه باحال

شدم آواره تا پیدا کنم کار

حسین منزوی , شعر حسین منزوی , اشعار حسین منزوی , دیوان حسین منزوی

شعر دانشگاه پیام نور

ادرارات و صنایع زیر و رو شد

نجستم کار و از غم می زدم زار

دو دستی می زنم بر سر که دیگر

طنابی نیست تا خود را زنم دار

هوشنگ ابتهاج , شعر هوشنگ ابتهاج , اشعار هوشنگ ابتهاج , شعر سایه هوشنگ ابتهاج

شعر دانشگاه شاهد

“ز دست دیده و دل هر دو فریاد”

زدم داد و فغان و غرّش و جار

همانا مدرکم را لوله کردم

سپس کردم فرو در معبرِ غار

هاتف اصفهانی , شعر هاتف اصفهانی , اشعار هاتف اصفهانی , آثار و عکس هاتف اصفهانی

دانلود شعر دانشگاه برزخ

منی که فارغ و بیکارم اکنون

الهی که زند من را یکی مار

برادر جان مهندس نام من نیست

منم آن فارغ التحصیل بیکار

ایرج میرزا , شعر ایرج میرزا , اشعار ایرج میرزا , شعر حجاب ایرج میرزا , دیوان ایرج میرزا

شعر طنز دانشگاه برزخ

بسی رنج بردم در این سال سی که مدرک بگیرم زبد شانسی

نشد، دادم از کف همه زندگی نهادم به سر افسر بندگی

نبودم اوایل چنین ناتوان که بودم به سر موی و بودم جوان

نه تن خسته و ناتوان بودمی نه اینگونه نامهربان بودمی

قیصر امین پور , شعر قیصر امین پور , اشعار قیصر امین پور , قیصر امین پور کیست

متن شعر دانشگاه برزخ

نه اهریمنی طینتی داشتم نه بر خوی بد عادتی داشتم

کنون بشنوید اینکه بیچاره من چه سان گشته‌ام اینچنین اهرمن

بود شرح احوال من بس دراز ولی قطره ای گویم از بحر، باز

به هوش و خرد شهره بودم به شهر نبودی چو من درس خوانی به دهر

مهدی فرجی , شعر مهدی فرجی , اشعار مهدی فرجی , مهدی فرجی شاعر

ویدیو شعر دانشگاه برزخ

به کنکور و در رزم کنکوریان زدم تستها را یکی در میان

به کف آمدم رتبه‌ای زیر صد نیارد چو من رتبه کس تا ابد

خیالم که دیگر مهندس شدم نبودم خبر زینکه مفلس شدم

به خود وعده‌ای نیک دادم همی که چون در خط درس افتادمی

خاقانی , شعر خاقانی , اشعار خاقانی , خاقانی شروانی , دیوان خاقانی

دانلود شعر طنز دانشگاه برزخ

بیابم اگر صد هزاران کتاب زنم از خوراک و ببرم ز خواب

چنانش بخوانم به روزان و شب که خود گردم از کار خود در عجب

ولیکن چو پایم بدینجا رسید نبیند دو چشمت که چشمم چه دید

به هنگامه ثبت نامم دمار برآمد به یک روزه هفتاد بار

سلمان هراتی , شعر سلمان هراتی , اشعار سلمان هراتی , آثار سلمان هراتی

شعر حفظی پیش دانشگاهی

به «آموزش»اش چون گذارم فتاد رخ سرخ من رو به زردی نهاد

چو دادندمی صد هزاران ورق به رخساره زردم آمد عرق

چنان بی کس و خسته ماندم به صف که رست از کف کفش مخلص علف

پس از آن چو دیگر به صف ماندگان به یک نمره گشتم من از بندگان

رحیم معینی کرمانشاهی , شعر رحیم معینی کرمانشاهی , اشعار رحیم معینی کرمانشاهی , آثار رحیم معینی کرمانشاهی

شعر مادر پیش دانشگاهی

بماند…، پس نمره‌ای گم شدم جدا از خود و شهر و مردم شدم

به خود گفتم این زندگی بهتر است ره دانشم راه پر گوهر است

گذشتم از آن فکر پیشینه‌ام که من دیگر آن شخص پیشین نه ام

به من چه که دیگر کسان چون کنند؟ به من چه، چه در کار گردون کنند؟

مهدی اخوان ثالث , شعر مهدی اخوان ثالث , اشعار مهدی اخوان ثالث , قاصدک مهدی اخوان ثالث

شعر های طنز دانشگاهی

به من چه فلانی دل آزرده است؟ به من چه خر مش رجب مرده است؟

که دانش چراغ ره آدم است کلید در گنج این عالم است

چو فرصت غنیمت شمارم کنون مرا علم و دانش شود رهنمون

پس از آن به مکتب نهادم چو پای ز یک درب چوبی بسی بی صدای

سید علی صالحی , شعر سید علی صالحی , اشعار سید علی صالحی , آثار سید علی صالحی , اشعار عاشقانه سید علی صالحی

شعر طنز دانشگاهی

به رزم اندر آمد یکی اوستاد بگفتا: شکاری به دام اوفتاد

بچرخید و گردید و غرید و گفت: در این پهنه یکدم نشاید که خفت

که من دکترا از فلان کشورم یل سر سپاه فلان لشکرم

کنون گفته باشم به آغاز درس ز کس گر نترسی، ز مخلص بترس

حمید مصدق , شعر حمید مصدق , اشعار حمید مصدق , آثار حمید مصدق , اشعار عاشقانه حمید مصدق

شعر هم دانشگاهی

بگفتم که درست بسی ساده است کدامین خرا ز درست افتاده است؟

بگفتا که : درسم بسی مشکل است خیالات تو بچه جان ، باطل است

چنانت بکوبم به گرز گران که پولاد کوبند آهنگران

پس از آن سخنها و آن سرگذشت دوماهی چو از آن سخن‌ها گذشت

علی صفری , شعر علی صفری , اشعار علی صفری , آثار علی صفری , اشعار عاشقانه علی صفری

شعر رضوی دانشگاهیان

ریاضی یکم نمره بر شیشه زد هزاران غمم تیشه بر ریشه زد

علومی چو بر بنده لشکر کشید سپاه معارف به دادم رسید

گرفتم یکی بیست از ریشه‌ها نشد کارگر زخم آن تیشه‌ها

پس از آن معارف ز من قهر کرد دهانم ز تلخی چنان زهر کرد

محمدرضا شفیعی کدکنی , شعر محمدرضا شفیعی کدکنی , اشعار محمدرضا شفیعی کدکنی , آثار محمدرضا شفیعی کدکنی , اشعار عاشقانه محمدرضا شفیعی کدکنی

شعر های دانشگاهی

به تالار و در گرمی ماه تیر درآمد ز در اوستادی چو “شیر”

بگفتا که در رزم نام آوران بدان،‌ خوان اول بود امتحان

فراهم شد از جمع ما لشگری یکی پهلوان‌تر از آن دیگری

اتودها کشیده همه از نیام که باید نمودن به دشمن قیام

علیرضا آذر , شعر علیرضا آذر , اشعار علیرضا آذر , آثار علیرضا آذر , اشعار عاشقانه علیرضا آذر

شعر عشق دانشگاهی

فرودآمد آن یل چو از پشت زین ببست افسار رخش خود بر زمین

کشید از نیامش سوالات را بگفتا که حل کن محالات را

سپه را به یک غرش آرام کرد یلان را چنان اسب خود رام کرد

بگفتا که درسم بسی ساده است؟! کدامین خر از درسم افتاده است؟!

فریدون مشیری , شعر فریدون مشیری , اشعار فریدون مشیری , آثار فریدون مشیری , اشعار عاشقانه فریدون مشیری

شعر برای عشق دانشگاهی

کنون گر توانی بیا بچه‌جان به فنی تو خود را زچنگم رهان

نشستم چنان سنگ بر صندلی به خود گفتمی اینکه ول معطلی

برو فکر دیگر بکن ای جوان مگر ترم دیگر شوی پهلوان

شدم بر خر نحس شیطان سوار دو صد حیله را چون نمودم قطار

احمدرضا احمدی , شعر احمدرضا احمدی , اشعار احمدرضا احمدی , آثار احمدرضا احمدی , اشعار عاشقانه احمدرضا احمدی

متن شعر دانشگاه رستاک

به یک روزه صدها گواهی بکف به ظاهر پریشان و در دل شعف

بگفتم که من موقع امتحان ببودم به بستر بسی ناتوان

که رحمی کن ای پهلوان رهنما بیا بر من اکنون تو راهی نما

کنون تا نیفتم به حال نزار برونم کش از پهنه کارزار

علیرضا بدیع , شعر علیرضا بدیع , اشعار علیرضا بدیع , آثار علیرضا بدیع , اشعار عاشقانه علیرضا بدیع

متن شعر دانشگاه از رستاک

دو ترمی در این نابرابر نبرد دگر از چه آرم سرت را به درد

هزاران کلک را زدم بیش و کم که شاید برون آیم از پنچ و خم

رهی پرفراز و خم اندر خم است در این ره هزاران چو من رستم است

یکیشان به رخش و یکی مرده رخش یکی با درفش و یکی بی درفش

هر آن یک در اندیشه کارزار مگر آخر آید غم روزگار

علیرضا روشن , شعر علیرضا روشن , اشعار علیرضا روشن , آثار علیرضا روشن , اشعار عاشقانه علیرضا روشن

دانشگاه آزاد شهر قدس

الا استاد درس احتمالات

دگر دق کرده ام از این مقالات

“فضای احتمال ” و” Sample space”

“ضریب شانس” و از اینسان عبارات

ژاله اصفهانی , شعر ژاله اصفهانی , اشعار ژاله اصفهانی , آثار ژاله اصفهانی , اشعار عاشقانه ژاله اصفهانی

دانشگاه آزاد شعر ری

به جان تو ندیدم در همه عمر …

“مساعد حالتی ” از “جمله حالات “!!!

منم دانشجوی مشروط و بدبخت …

تویی استاد با فضل و کمالات

خواجوی کرمانی , شعر خواجوی کرمانی , اشعار خواجوی کرمانی , آثار خواجوی کرمانی , اشعار عاشقانه خواجوی کرمانی

شعر طنز دانشگاه آزاد

چو کازینو شود توی کلاست …

ز تاس و سکه و اینگونه آلات !

بیا جای قمار و شیر یا خط

به من آموز قدری از کمالات !

قاآنی , شعر قاآنی , اشعار قاآنی , آثار قاآنی , اشعار عاشقانه قاآنی

شعر درباره دانشگاه آزاد

یقین دارم که اندر نرد و شطرنج

شوی یا مارس ، یا افتی به شهمات !

سه ترم است اینکه در دستت اسیرم

چنان ماهی که در انبار شیلات

روزبه بمانی , شعر روزبه بمانی , اشعار روزبه بمانی , آثار روزبه بمانی , اشعار عاشقانه روزبه بمانی

جشنواره شعر دانشگاه آزاد کاشان

بده یک نمره ی “پاسی ” از این درس

مگر ممکن شود روزی محالات !!!

مونا برزویی , شعر مونا برزویی , اشعار مونا برزویی , آثار مونا برزویی , اشعار عاشقانه مونا برزویی

شعر در مورد دانشگاه آزاد

اهل دانشگاهم…

روزگارم خوش نیست!

ژتونی دارم ، خرده عقلی ، سر سوزن شوقی !

اوستادی دارم … ، بهتر از شمر و یزید!!!

دوستانی همه چون من مشروط!!!

و اتاقی که همین نزدیکیست …

پشت آن کوه بلند !!!

شیخ بهایی , شعر شیخ بهایی , اشعار شیخ بهایی , آثار شیخ بهایی , اشعار عاشقانه شیخ بهایی

جشنواره شعر رضوی دانشگاه آزاد مشهد

من به یک نمره ناقابل ده خشنودم

و به لیسانس قناعت دارم

من نمی خندم اگر دوست من می افتد

من در این دانشگاه در سراشیب کسالت هستم

عبدالجبار کاکایی , شعر عبدالجبار کاکایی , اشعار عبدالجبار کاکایی , آثار عبدالجبار کاکایی , اشعار عاشقانه عبدالجبار کاکایی

شب شعر دانشگاه صنعتی اصفهان

خوب می دانم کی استاد کوئیز می گیرد

اتوبوس کی می آید

خوب می دانم برگه حذف کجاست

هر کجا هستم باشم

تریا ، نقلیه و دانشکده از آن من است

یغما گلرویی , شعر یغما گلرویی , اشعار یغما گلرویی , آثار یغما گلرویی , اشعار عاشقانه یغما گلرویی

شب شعر دانشگاه فردوسی

چه اهمیت دارد، گاه می روید خار بی نظمی ها

رخت ها را بکنیم ، پی ورزش برویم

توپ در یک قدمی است

و نگوییم که افتادن مفهوم بدی است

و نخوانیم کتابی که در آن فرمول نیست

افشین یداللهی , شعر افشین یداللهی , اشعار افشین یداللهی , آثار افشین یداللهی , اشعار عاشقانه افشین یداللهی

شب شعر دانشگاه فردوسی مشهد

و بدانیم اگر سلف نبود همگی می مردیم

و بدانیم اگر جزوه استاد نبود همه می افتادیم

و بدانیم اگر نقلیه نبود همگی می مانیم

و نترسیم از حذف و بدانیم اگر حذف نبود می ماندیم

منوچهر آتشی , شعر منوچهر آتشی , اشعار منوچهر آتشی , آثار منوچهر آتشی , اشعار عاشقانه منوچهر آتشی

انجمن شعر دانشگاه فردوسی مشهد

و نپرسیم کجاییم و چه کاری داریم

و نپرسیم که در قیمه چرا گوشت نیست

و اگر هست چرا یخ زده است

فرخی سیستانی , شعر فرخی سیستانی , اشعار فرخی سیستانی , آثار فرخی سیستانی , اشعار عاشقانه فرخی سیستانی

شعر انگلیسی دانشگاه پیام نور

بد نگوییم به استاد اگر نمره تک آوردیم

کار ما نیست شناسایی مسئول غذا

کار ما شاید این است که در حسرت یک صندلی خالی پیوسته شناور باشیم

مریم حیدرزاده , شعر مریم حیدرزاده , اشعار مریم حیدرزاده , آثار مریم حیدرزاده , اشعار عاشقانه مریم حیدرزاده

شعر طنز دانشگاه پیام نور

اهل دانشگاهم!

اما نیستم دانشجو

کارت من گمشده است

گروس عبدالملکیان , شعر گروس عبدالملکیان , اشعار گروس عبدالملکیان , آثار گروس عبدالملکیان , اشعار عاشقانه گروس عبدالملکیان

کانون شعر دانشگاه پیام نور دزفول

من به مشروط شدن نزدیکم

آشنا هستم با سرنوشت همه دانشجویان

نبضشان را می گیرم

هذیان هاشان را می فهمم

نادر نادرپور , شعر نادر نادرپور , اشعار نادر نادرپور , آثار نادر نادرپور , اشعار عاشقانه نادر نادرپور

شعر طنز در مورد دانشگاه پیام نور

من ندیدم هرگز یک نمره بیست

من ندیدم که کسی ترم آخر باشد

من در این دانشگاه چقدر مضطربم

حسین پناهی , شعر حسین پناهی , اشعار حسین پناهی , آثار حسین پناهی , اشعار عاشقانه حسین پناهی

معنی شعر فارسی عمومی دانشگاه پیام نور

در دانشکده اتوبوسی دیدم یک عدد صندلی خالی داشت

من کسی را دیدم که از داشتن یک نمره ده دم دانشکده پشتک می زد

دختری دیدم که به ترمینال نفرین می کرد

اتوبوسی دیدم پر از دانشجو و چه سنگین می رفت

مسعود فردمنش , شعر مسعود فردمنش , اشعار مسعود فردمنش , آثار مسعود فردمنش , اشعار عاشقانه مسعود فردمنش

دانلود کتاب شعر انگلیسی دانشگاه پیام نور

سفر سبز چمن تا کوکو

بارش اشک پس از نمره تک

جنگ آموزش با دانشجو

جنگ دانشجویان سر ته دیگ غذا

جنگ نقلیه با جمعیت منتظران

شعر عمو , شعر در مورد عمو , شعر درباره عمو , شعر در وصف عمو

معنی شعر های کتاب فارسی دانشگاه پیام نور

حمله درس به مخ

حذف یک درس به فرماندهی رایانه

فتح یک ترم به دست ترمیم

قتل یک نمره به دست استاد

مثل یک لبخند در آخر ترم همه جا را دیدم

شعر در مورد دانشگاه