پمپ باد فندکی ماشین

معرفی پمپ باد فندکی ماشین

پمپ باد فندکی ماشین

معرفی پمپ باد فندکی ماشین

بایگانی

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام بی تردید

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام بی تردید

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام بی تردید با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام بی تردید,آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام بی تردید,دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری,آهنگ جدید احمدرضا شهریاری,آهنگ بی تردید از احمدرضا شهریاری,دانلود آهنگ بی تردید از احمدرضا شهریاری,فول آلبوم احمدرضا شهریاری,دانلود فول آلبوم احمدرضا شهریاری

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام بی تردید

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام بی تردید

ترانه سرا ، آهنگ ، تنظیم و فلوت : احمد سلو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ احمدرضا شهریاری بنام بی تردید

واسه غریبه گریه میکرد اشکاشو من پاک کردم وقتی از اون دلگیر میشد اخماشو من باز کردم

زیر خاکستره عشقش هر دفعه دود شدم وقتی هق هق میزدش پای اون خورد شدم

از این شبای بی کسی به خدا خسته شدم به آسمونمون بگو ستاره هاش هره شدن

تو این شبایه لعنتی غصه امونمو برید نفس نفس زدی براش دنیا به آخرش رسید

بی تردید نبود شبیه من هیچ مردی تو با غریبه ها میخندی چشاتو رو به من میبندی

متن آهنگ احمدرضا شهریاری بنام بی تردید

بی تردید نبود شبیه من هیچ مردی تو با غریبه ها میخندی چشاتو رو به من میبندی

از این شبای بی کسی به خدا خسته شدم به آسمونمون بگو ستاره هاش هره شدن

تو این شبایه لعنتی غصه امونمو برید نفس نفس زدی براش دنیا به آخرش رسید

بی تردید نبود شبیه من هیچ مردی تو با غریبه ها میخندی چشاتو رو به من میبندی

بی تردید نبود شبیه من هیچ مردی تو با غریبه ها میخندی چشاتو رو به من میبندی

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام بی تردید


  • احد کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی