پمپ باد فندکی ماشین

معرفی پمپ باد فندکی ماشین

پمپ باد فندکی ماشین

معرفی پمپ باد فندکی ماشین

بایگانی

جملات عاشقانه برای همسر

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۵ ب.ظ

جملاتی عاشقانه برای شوهرم

به خدا غنچه شادی بودم دست عشق آمد و از شاخه ام چید

شعله آه شدم صد افسوس ٬ که دلم باز به دلدار نرسید

جمله عاشقانه برای همسر

هر شب که انتظار تو را می برم به روز

شرمنده که بی تو نفس میکشم هنوز

جمله عاشقانه برای همسرم

تو این دو روز زندگی شبیه من فراوونه

یه لحظه چشماتو ببند گذشتن از من آسونه

جملات عاشقانه برای همسر به انگلیسی

ما طعم شیرین یافتن را در طعم تلخ از دست دادن یافتیم

و در این میان سهم ما تنها یک یادت به خیر ساده بود

جملات عاشقانه برای همسرم

تو اگر پائیز زردی ٬ واسه من بهار سبزی

تو اگر هوای سردی واسه من همیشه گرمی

تو اگه ابر سیاهی واسه من ابر بهاری

تو اگه دشت گناهی واسه من یه بی گناهی

تو اگه غرق نیازی ٬ واسه من یه بی نیازی

تو اگه رفیق راهی ٬ واسه من یه تکیه گاهی

جملات عاشقانه برای همسرمان

کاش میشد عشق را آغاز کرد

با هزاران گل یاس آن را ناز کرد

کاش میشد شیشه غم را شکست

دل به دست آورد نه اینکه دل شکست

جملات عاشقانه برای همسر

  • احد کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی