پمپ باد فندکی ماشین

معرفی پمپ باد فندکی ماشین

پمپ باد فندکی ماشین

معرفی پمپ باد فندکی ماشین

بایگانی

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام لالایی

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام لالایی

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام لالایی با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام لالایی,آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام لالایی,دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی,آهنگ جدید علی زند وکیلی,آهنگ لالایی از علی زند وکیلی,دانلود آهنگ لالایی از علی زند وکیلی,فول آلبوم علی زند وکیلی,دانلود فول آلبوم علی زند وکیلی

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام لالایی

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام لالایی

ترانه : افشین مقدم , آهنگ : علیرضا افکاری , تنظیم و میکس و مستر : سعید زمانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ علی زند وکیلی بنام لالایی

لالا کن دختر زیبای شبنم لالا کن رویه زانویه شقایق

بخواب تا رنگ بی مهری نبینی تو بیداریه که تلخه حقایق

تو مثله التماس من میمونی که یک شب روی شونه هاش چکیدم

سرم گرم نوازشهای اون بود که خوابم برد و کوچش رو ندیدم

متن آهنگ علی زند وکیلی بنام لالایی

حالا من موندمو یه کنجه خلوت که از سقفش غریبی چکه کرده

تلاطمهای امواج جدایی زده کاشونمو صد تکه کرده

دلم میخواست پس از اون خوابه شیرین دیگه چشمم به دنیا وا نمیشد

میونه قلب متروکم نشونی دیگه از خاطره پیدا نمیشه

صدام غمگینه از بس گریه کردم ازم هیچ اسمو هیچ آوازه ای نیست

متن آهنگ علی زند وکیلی بنام لالایی

نمیپرسه کسی هی در چه حالی خبر از آشنای تازه ای نیست

به پروانه صفتها گفته بودم که شمعم میله خاموشیه من نیست

پرنده رو درختم آشیون کن حالا وقت فراموشیه من نیست

تو مثله التماس من میمونی که یک شب روی شونه هاش چکیدم

سرم گرم نوازشهای اون بود که خوابم برد و کوچش رو ندیدم

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بنام لالایی


  • احد کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی