پمپ باد فندکی ماشین

معرفی پمپ باد فندکی ماشین

پمپ باد فندکی ماشین

معرفی پمپ باد فندکی ماشین

بایگانی

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام تو رو یاد من میاره

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام تو رو یاد من میاره با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام تو رو یاد من میاره,آهنگ جدید مهدی مدرس بنام تو رو یاد من میاره,دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس,آهنگ جدید مهدی مدرس,آهنگ تو رو یاد من میاره از مهدی مدرس,دانلود آهنگ تو رو یاد من میاره از مهدی مدرس,فول آلبوم مهدی مدرس,دانلود فول آلبوم مهدی مدرس

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام تو رو یاد من میاره

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام تو رو یاد من میاره

ترانه : علی آریا , آهنگ : ناصر زینعلی , تنظیم : سعید شمس
میکس و مسترینگ : رضا پور رضوی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ مهدی مدرس بنام تو رو یاد من میاره

پله عابر پیاده خستگی تویه پاهام یه سکوت یه حسه مبهم گریه های بی سرانجام

عابرایه بی تفاوت خط کشیهای خیابون ساعتای رو به اتمام منه تنها زیر بارون

کجا رفتی بی بهونه چی شدی کجایه شهری تو بگو ازم چی دیدی بدونم واسه چی قهری

کجا رفتی باز دوباره خستم از این همه تکرار بی تو هر لحظه ی عمرم تلخه مثله پک سیگار

وقتی بی تو کم میارم وقتی هیچ حسی ندارم وقتی میشم تو خودم گم طعنه های تلخ مردم

متن آهنگ مهدی مدرس بنام تو رو یاد من میاره

عاشقای رکو رو راست روحیت خیلی حساس شاعرایه متفکر خیلی چیزا این اواخر

تو رو یاد من میاره , تو رو یاده من میاره , تو رو یاد من میاره , میاره

کجا رفتی بی بهونه چی شدی کجایه شهری تو بگو ازم چی دیدی بدونم واسه چی قهری

کجا رفتی باز دوباره خستم از این همه تکرار بی تو هر لحظه ی عمرم تلخه مثله پک سیگار

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس بنام تو رو یاد من میاره


  • احد کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی