پمپ باد فندکی ماشین

معرفی پمپ باد فندکی ماشین

پمپ باد فندکی ماشین

معرفی پمپ باد فندکی ماشین

بایگانی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام نیستی ببینی

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام نیستی ببینی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام نیستی ببینی با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام نیستی ببینی,آهنگ جدید امیرعلی بنام نیستی ببینی,دانلود آهنگ جدید امیرعلی,آهنگ جدید امیرعلی,فول آلبوم امیرعلی,دانلود فول آلبوم امیرعلی,آهنگ نیستی ببینی از امیرعلی,دانلود آهنگ نیستی ببینی از امیرعلی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام نیستی ببینی

دانلود آهنگ زیبا امیرعلی بنام نیستی ببینی

ترانه و آهنگ : امیرعلی , تنظیم : مجید الماسی , کاور : حمید فتحی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ امیرعلی بنام نیستی ببینی

چه سخته باورش کنم هوایی که واسم بده

تو رو خدا با رفتنت کار دست من نده حالم چقد بده

چه سخته باورش کنم روزایه بی تو بودنو

محاله باورش کنم روزایه بی تو خوندنو روزایه بی تو موندنو

بازم امشب دلم شکست تو گفتی بینمون یه دنیا فاصلست

متن آهنگ امیرعلی بنام نیستی ببینی

تو رفتی و شدم بدونه هم نفس دلم شکست

بازم امشب دلم شکست تو رفتی قایقه دلم به گل نشست

تو پا گذاشتی رویه هر چی بودو هست , دلم شکست

دیوار خونه بلنده زودی برگرد هیچکی نفهمید دلم چجوری سر کرد

قبل اینکه اشکام یه شهرو با خبر کرد برگرد

متن آهنگ امیرعلی بنام نیستی ببینی

نیستی ببینی چقد خرابه حالم انگار شکسته یه عمری هر دو بالم

پس زودی برگرد تموم نشه مجالم برگرد

بازم امشب دلم شکست تو گفتی بینمون یه دنیا فاصلست

تو رفتی و شدم بدونه هم نفس دلم شکست

بازم امشب دلم شکست تو رفتی قایقه دلم به گل نشست

تو پا گذاشتی رویه هر چی بودو هست , دلم شکست

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام نیستی ببینی


  • احد کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی